Tuesday 2 April 2013

MB Kedah Pun Tak Percaya PKR

MB Kedah Beri Isyarat Kepada Rakyat Malaysia Supaya Jangan Percaya Janji Orang PKR




Dua hari lepas MB Kedah balun Khalid Ibrahim. Katanya Selangor banyak sangat berjanji masa PRU 2008, hingga tak boleh nak ditunaikan semuanya.

Ini bukan Utusan Malaysia yang lapor, bukan juga TV 3 atau RTM. Tapi media yang pro mereka sendiri yang melaporkan. Jadi janganlah beri alasan kenyataan Azizan Razak diputar belit oleh media-media yang selalu Anwar kata media alat perrrrrrrrkakasssss Umno.

ALOR SETAR, 30 Mac  — Datuk Seri Azizan Abdul Razak mengatakan antara kesilapan Pakatan Rakyat (PR) Selangor adalah kerana terlalu banyak berjanji semasa kempen Pilihan Raya 2008 sehingga tidak mampu ditunaikan.

Selangor seperti juga Kedah buat pertama kali dimenangi oleh gabungan longgar PAS, PKR dan DAP daripada Barisan Nasional (BN) yang memerintah kedua-dua negeri tersebut semenjak pilihan raya pertama berlangsung di negara ini.

“Selangor tu sebab mereka dulu tiada pengalaman. Bukan …mereka janji banyak sangat. Lepas tu tak larat nak bayar,” kata menteri besar Kedah itu dalam satu wawancara eksklusif bersama The Malaysian Insider minggu lalu.

“Geng-geng tu protes setiap hari, sampai rumah pun suruh kerajaan bayar. Gila puak ni,” tambah Azizan merujuk kepada protes yang sering berlaku terhadap kerajaan negeri Selangor pimpinan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Malaysia Insider

Kenyataan Azizan itu sudah cukup untuk kita menolak apa janji baru yang mereka taburkan setiap hari sekarang.  Kalau orang mereka sendiri pun kata begitu , apakah kita nak percaya lagi kepada janji-janji mereka ?

Hi....hi....hi....hi....syok Azizan balun Khalid......janji Azizan sendiri untuk jadikan Kedah sebagai Belanda Malaysia apa cerita ?


Sumber: rbfonline

No comments:

Post a Comment