Thursday 28 March 2013

TERKINI! VIDEO BAPA SAIFUL BUKHARI YANG BELUM PERNAH DITONTON OLEH RAKYAT MALAYSIA!


Pada 24hb Mac yang lepas, PKR Pulau Pinang telah mengadakan taklimat yang turut melibatkan Azlan bin Mohd Lazim, bapa kepada Saiful Bukhari. Ianya diadakan di Dewan Yayasan Aman, Penanti, Bukit Mertajam.

MiM difahamkan bahawa hanya lebih kurang 200 orang dari kalangan pemimpin PKR peringkat Cabang di Seberang Perai Utara dan beberapa lagi kawasan hadir  termasuk pemimpin-pemimpin kawasan.

Yang turut hadir ialah Johari Abdul, MP Sungai Petani. Beliau merupakan MP yang pertama melihat video China Doll yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim.

Selain daripada Johari Abdul, Mansor bin Othman, TKM1 Pulau Pinang turut hadir. Seperti yang kita semua tahu, Mansor Othman pernah kantoi apabila rakaman audio beliau mengutuk Lim Guan Eng DAP sebagai cocky, arrogant dan tokong didedahkan sebelum ini.

Dan sekarang, satu klip video terbaru telah diload didalam youtube yang menunjukkan omongan bapa Saiful Bukhari pada malam tersebut.


Di antara adegan tegak benang yang basah bapa Saiful Bukhari ialah sekali lagi memainkan skrip Anwar Ibrahim dengan mendakwa bahawa kes liwat Saiful Bukhari itu adalah 'konspirasi politik'.

Selanjutnya Klik Sini

No comments:

Post a Comment